Sukcesywne dostawy żywności do stołowek szkolnych w 2018 roku
- Drukuj"/> artykuł: Sukcesywne dostawy żywności do stołowek szkolnych w 2018 roku"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Sukcesywne dostawy żywności do stołowek szkolnych w 2018 roku"/>
W załączeniu ogłoszenie o zamówieniu oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) w dniu 01.02.2018r. pod numerem 513089-N-2018.
W dniu 06.02.2018r. do Zamawiajacego wpłynęlo zapytanie dot. treści SIWZ. W załączeniu treść zapytania wraz z odpowiedzią Zamawiajacego.
W dniu 07.02.2018r. Zamawiajacy dokonał modyfikacji treści SIWZ. W załączeniu treść modyfikacji oraz ujednolicone dokumenty podlegajace tej modyfikacji.
W związku z wprowadzeniem w/w zmian do treści SIWZ i jej załączników Zamawiajacy przedłużył termin składania ofert do dnia 12.02.2018r. godz. 9:00.
W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500028207-N-2018 z dnia 07.02.2018 r.
W dniu 12.02.2018 r. dokonano otwarcia ofert w postępowaniu na "Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2018 roku".
W załączeniu treść informacji.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
W załączeniu informacja o wyniku postępowania.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w systemie BZP w dniu 01.03.2018r. pod numerem: 500044742-N-2018. Treść ogłoszenia dostępna jest pod adresem http://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/a69f7262-5877-486a-bf97-7e2b85038bcb
Załączniki
- Informacja o wyniku postępowania w postępowaniu na Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2018 roku.pdf (2.03 MB)
- Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu na Sukcesywne dostawy żywnosci do stołówek szkolnych w 2018 roku.pdf (841.24 KB)
- Zmiana tresci SIWZ.pdf (96.11 KB)
- SIWZ po modyfikacji.pdf (634.40 KB)
- zal3B (po modyfikacji).doc (150.50 KB)
- zal3F (po modyfikacji).doc (144.00 KB)
- Ogloszenie o zmianie ogloszenia.pdf (32.56 KB)
- Wyjaśnienie Nr 1 treści SIWZ.pdf (55.46 KB)
- Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (899.05 KB)
- SIWZ.pdf (622.32 KB)
- zal1 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia umowy.pdf (333.49 KB)
- zal2 do SIWZ - Formularz oferty.doc (95.50 KB)
- zal3A do SIWZ - Formularz cenowy – część I Nabiał i jaja.doc (89.00 KB)
- zal3B do SIWZ - Formularz cenowy – część II Warzywa i owoce.doc (150.50 KB)
- zal3C do SIWZ - Formularz cenowy – część III Pieczywo.doc (81.50 KB)
- zal3D do SIWZ - Formularz cenowy – część IV Mięso i wyroby mięsne.doc (105.50 KB)
- zal3E do SIWZ - Formularz cenowy – część V Mrożonki.doc (91.00 KB)
- zal3F do SIWZ - Formularz cenowy – część VI Pozostałe produkty spożywcze.doc (143.50 KB)
- zal4 do SIWZ - Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postepowaniu.doc (41.00 KB)
- zal5 do SIWZ - Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.doc (39.00 KB)
- zal6 do SIWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.doc (39.50 KB)
- zal7 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.doc (48.50 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2018-02-01 15:31 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-02-01 00:00 | przez: Dorota Kłusek |
Podmiot udostępniający: | Zespół Oświatowy w Stoczku | |
Odwiedziny: | 1178 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.